who next??

::. V.I.P list .::.

Thursday, December 16, 2010

training n the new one...:D

salam to all my fren...
sorry la lama xwat entry bru...tgk ramai gak yg jenguk my blog..tp still xde cte menarik kan...
pk gak kan...cte menarik mcm mn la nk story mory kat korang lg...yg ade smua cte tension2 je...
ye la...this week i am so bz.... mcm kaki tgn pun xckup nk wat keje... then kene pegi training for 2 days at GA Kota Kemuning... actually, training kat intekma resort... but ade prob ckit.. so...tukar la dkt centre KK... tp xpe la..still same je maklumat yg dorg nk smpaikan tu... n pling best..for the first day.. ktrg dpt blik awl... mcm 1st n 2nd group..dorg hbs training smpai mlm..tp ktrg hbs ptg...;))

hr ni training smua psl english n circle time... sungguh aku malu... yela... kene joget n kene jd kanak2 time menyanyi... mcm2 lagu kene hafal.. n pling pntg...smua lagu kanak2 ribena... then dorg ade la cte psl reading... n as a reading teacher... aku rse ni sgt2 mencabar... tgk dorg berlakon pun da tau mcm mn sshnye nk layan perangai bdk yg mcm2...tp its ok la.. klo aku think positif..mest smua ok kan... lg pun aku suka sgt2 kat bdk2 ni...

ok... the new story... aku da dpt lg sorg ank buah... perempuan ok... sgt2 cute mcm aku...hahahaha... lahir pd 13.12.2010 n berat die cuma 2.7kg... dkt 2 hr jgk bru dpt nama die.. setelah di timbang di hitung di pk n d bincang... nama baby yg bru ni... nur alya asyura binti mohd mustakim... hehehe.. cute kan nama die..ok guys.. aku da penat menaip n i want to sleep now... esk kene bgn pg2 lagi then pegi training for the last day..hope everything its ok... then aku blh tdo dgn nyenyak pas ni.. hehehehe... daaaaaa.......

~ irfan, aina, zakwan, alya... mama non love u all...~

2 comments:

YUL said...

peh, macam seronok je kan? hoho

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

yul...mmg seronok n sgt2 mencabar...ye la..kene blakon jd kanak2 dgn jmpe kanak2...lain tau...