who next??

::. V.I.P list .::.

Wednesday, December 8, 2010

cincin

td search kat google... n nmpk cincin ni... sgt2 cntik... w/pun cincin couple aku skrg lbh kurang mcm ni... tp siyes... yg ni mmg cntik gila..

mmm... ok la.. dl ade 1 entry aku psl my cyg tu bg something kat aku kan... ala.. yg die wat suprise ms besday aku tu.. sbnrnye.. ktrg pegi cri cincin tunang n merisik... w/pun xde tarikh.. tp die kate... nk tnjuk kesungguhan nk kat aku... then die pegi beli cincin dl.. skrg ni ngah sibuk2 nk cri tarikh tunang plak.. mmm... bila la agaknye yg sesuai kan...

huhuhu... xsangke btul.. rse mcm bru smlm je knl die.. skjp sgt masa berlalu kan... klo la dl ktrg xbazirkan masa dgn bersikap sombong sesama sndiri.. mest da kawen skrg ni... hehehehe..

papepun... thanks again b... love u...

p/s: mak aku da setuju..:D

2 comments:

cik violet said...

ko da nak tung? ble? jgn lupe jmpt ea ;)rupenye ko dlu ea..hehe

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

insyaallah aku jemput nnt...wat kecik2 je..lmbt lg kot...hehehee...