who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, December 21, 2010

life

salam semua... 3hari aku xonline..bkn pe... xde ms la... dr hr sabtu aku bz sgt... tp xpe la...xramai pun yg jenguk my blog kan... anyway, khamis n jumaat lps kan aku ade training tuk GA... bersyukur sgt smuanye b'jln ngan lancar n xde ape pun yg wat jntg aku berdegup ngan lajunye... hehehe... group pun still dgn kwn2 aku yg sama branch... so... xde ape sgt la...

last weekend aku pegi cri brg tuk tunang... w/pun lmbt lg tarikh yg d jangkakan...tp my mom nk smua brg ade...ye la..die xnk kelam kabut... lg pun hujung tahun ni kan tgh sale... so..amik peluang la beli brg2 tuk hantaran... hehehe... skrg ni brg smua dlm 70% da ade.. tggl nk beli perfume n al-quran je..

tadi... my dad da tunjuk tarikh tuk kawen... tkut la plak bila dpt tau... abah!!ank abah ni da sedia ke nk pikul tanggungjwab...mmmm... xde keyakinan la...adoi... mcm mn ni..................

~menghitung hari~

No comments: