who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, November 30, 2010

new life...


yuhuuuu... hehe... adoi... penat la... sory la pd yg wat blogwalking tp aku xwat entri bru pun.. bkn pe.. bz ckit.. ni pun on9 kjp sbb nk wat entri ni... mn la tau ade yg nk bc... hehehe...

ok.. cte psl life aku k... start esk aku da mulakan life yg bru... keje bru... bos baru... environment bru... mmmm... hrp2 smua berjalan dgn lncar kan...

sesape yg knl aku... mest tau yg aku prnh jd cikgu kat 2 buah sekolah ni kan... smk kota kemuning n sk pendamar.. mmm.. kali ni aku nk mengajar kat GA (genius aulad) plak... huhuhu..

kali ni mmg mencabar... sbb 100% kene gunakan bahasa inggeris... ye la.. da berapa lama tggl kan bahasa inggeris
ni.. skali kene praktik kan dlm keje lak kan... dl ms kat 2 sekola tu... speaking pun cm spetah dua je... bygkan la... ni 100%... perhhhh... leh jd minah saleh celup aku ni... hahahaha...

mmm... papepun hrp2 semua ok esk... hehehe... dr CIKGU FATEHAH akan bertukar menjadi TEACHER FATEHAH... hehehehehe... kelakarnye... k,la...lain kali aku story lagi k...



logo GA kat bwh ni...prnh nmpk x?? ala... sekolah yg dlm cte adamaya tu...ala...yg adik miasara belajar tu..:D

p/s: xsabar...hehehe.. teacher ema..jgn lpe esk kte keje...:D