who next??

::. V.I.P list .::.

Wednesday, November 10, 2010

cte kawanku...

hallo... halllo... hallloooo... kopi ke milo??? hahaha... ape aku melalut da.... :D

bkn pe...sj je... bf aku sk sbut mcm tu... da t'bwk2 lak kan... lalalala...

ok... aku nk cte pasal sorg mamat ni... mmg kelakar... lama da aku knl die... cm xde la rapat... td beborak ngan die... mmg kering tekak aku gelak... hahahaha...

ni la ckit2 perbualan yg ktrg bual td...

cte pertama...
aku: ko xnk cri gf lg ke???
dia: tehah... dr aku bercinta ngan pompuan or wanita.. baik aku bercinta dgn file..
aku: hah? knp? bkn ko xleh xde pompuan ke dlm hdup...
dia: ye la... pompuan ni ssh... xleh kene mrh...kte xleh lpskan geram... kene jg hati die je... klo aku kuar mnum ke ape ke... cll mesti tnye... kat mn tu... bila nk blik..huh!! bosan... pastu majuk la ape la... klo file... aku hentak die atas meja pun.. die diam je... still kat atas meja... agak2 aku da reda...die ade lg kat ctu... then aku amik blik file tu... so.. xyah nk pujuk2... hehehe...
aku: a'ah kan... pastu ko kawen je ngan file tu...

cte kedua...
aku: so... mcm mn keje...
dia: aku x keje kat o/seas da... aku mrh my dad...then my mum pun backup aku... so... aku keje kat malaysia la skrg...
aku: igtkan da lpe tanahair...
dia: xla... family kat cni kan...
aku: so... ok x keje skrg ni...
dia: isy.......ok sgt... klo bos tu msuk pkl 10... aku msuk pkl10.30... hahaha... klo hbs lunch pkl 2... aku msuk pkl 3... hahahaha...
aku: mak ai... lwn tokey tul...
dia: biase la... lg2 secretary aku tu... mmg xtahan ngan aku... agak2 aku nk p tgk wayang... aku sound dia... "aku nk tgk wayang...smpai bos tau..aku fired ko.." hahahaha... amacam??teror x aku...
aku: jahat la ko... xbaik tau...
dia: lantak la...bos aku xleh nk wat pape... sbb die xleh fired aku pun...
aku: sonok la ko kan... sng tul hdup...
dia: hehehe...

cte ketiga...
dia: aku pnt gila hr ni...tmn mummy aku shopping...
aku: ok la tu... ank yg perihatin...
dia: shopping ngan mummy aku tu memenatkan... klo ajak p function ofis... 1jam je ajak blik.. klo d bagi pegi shopping... 5jam pun hdup...
aku: hahahaha... sbr je la wei... bkn slalu...
dia: xtahan oooo... dlm 1kedai b'jam2...kjp2 tarik aku p tgk bju tu la bju ni la.. asik tukar2... tp 1 pun x berkenan... kang kte kate ok.. die kate x ok.. mmg penat gila la...
aku: hahahaha... sabar je la...

~lama x borak pnjg ngan die ni... keje kat negara org... wat something tuk blik malaysia... nsb baik la x d cmpk blik ke o/seas tu... hahahaha...~

No comments: