who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, November 9, 2010

4 days holiday...

hehehe... kembalinye slps 4 hari bercuti.... hehehe... ramai jgk upenye yg windu sama ku... :D

n mak aku la yg paling kelakar... mana xnye... blik je aku kuar kan la sbungkus keropok n biskut... trus mak aku kate.. "kak... pegi goreng kopok tu.. mak nk mkn... da 4hari ko xbg mak mkn..." hahahaha... lawak2... aduhai mak ku sayang... bru 4 hr tau... mcm mn klo da jauh nnt.. xkan xde yg nk mskkan tuk mak... (risau lak kan... ye r.. aku kan pompuan.. kang kawen... duk jauh... sadis tul...)

hr ni bgn2 pg cri susu... xjumpe.. igtkan mak aku x pegi belanja lg... tgk mak aku nk wat air teh (air wajib ade kat rmh aku waktu pg)... dgn selambernye aku ckp..."mak..mn ade susu nk wat teh..." hahaha.. mak aku trus kate..." ko igt mak miskin ke xbeli susu... pegi tgk almari sebelah tu..." hahahaha...

bru 4 hr anknye ni pegi bercuti..mcm2 perubahan mak aku wat... kelam kabut nk msk.... cri susu xjumpe... brg2 dlm peti ais... byk da xde... susunan da lain... semua da berubah... bru 4hr.. klo 4bln... ntah ape lg la yg berubah... :D

pape pun... mak... "syg gak mak kat org ek???" jwpn mak aku pling sempoi... "maunye xsyg... mn ade org bela ank smpai besor mcm ko..." =)) gelak guling2 aku...

~adios~

No comments: