who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, March 15, 2011

marathon kuasa 2!!!!




salam... hehehe... hari tu aku ade cte psl aku marathon tgk movie kan...

hari ni sempena cuti sekolah n setelah penat b'broga n b'congkak semalam... aku wat la marathon lagi... tp kali ni aku marathon membaca plak...
baca ape??? ape lagi??? baca novel la...

hehehehe... tu kan hobi wajib aku yg xleh nk d buang...
ye la... ade org kate membazir... mana taknye... setiap bulan kuar dkt berape rggt... semata2 nk beli 2-3 novel... tu pun aku da limit kan skrg... 2bln sekali bru beli... pling kurang pun 1 novel mest aku beli... so... pd bakal suami ku itu.. tlg la fhm ek... bakal isteri kamooo ni sgt2 taksub pd novel2....:D

ok.. berbalik pd novel yg tersenarai dlm marathon aku kali ni...

1st novel... saat cinta bersemi... watak utama die NUR DHUHA... seorang yg sgt2 tabah... asyik kene buli je dgn hero... mcm nk tumbuk2 je si SYAMIR ni... sgt2 menyakitkan hati... nsb la dlm novel je...



2nd novel... kau yang satu... ni novel yg awal2 aku beli dl... sj je bc balik... watak utama SALINA n TAUFIK... bila d pk2 kan blik.. ade ke pompuan yg sggup biar laki die bercinta ngan org lain... korang rse ade x???




3rd novel... ni mengisahkan sorang ank yatim yg ingin membuktikan diri die adela sorang yg suci... sbb tunang die tggalkan die ms majlis perkahwinan die... so... nk buktikan yg die tu xslh... die mntk dkahwinkan dgn sesape je... tuk buktikan yg die msih lg suci n nk menutup mulut org kg... terutamanya mak die... sedih cte ni... mcm mn pompuan ni terpakse terima makian... cacian... org yg die harap bg perlindungan pun sama je... xprcye kat die... watak utama... HAZIQAH n FAKRUL..

hah...bykkan??? aku habiskan dlm ms sehari je tau... sbbnye aku da prnh bc... so... laju jela aku bc... kalau novel bru... sehari satu je... hehehehe... ade antara novel ni aku pnjam pd awalnye... tp aku ni mmg jenis xpuas hati kalau meminjam... so.. aku mest pergi cari n beli jgk... sbb tu ade org kate aku suka membazir... bkn ape... kalau sndiri punye... sk hati aku nk baca bila kan... hehehehe...

aku jugak bg kwn2 pnjam... bak kate kwn aku yg sorg tu... "ape kate ko beli novel ni... nnt aku pnjm je...." hehehehehe... byk cantik muka ko kan... tp xpela... mmg aku sk perabih duit kalau bab2 ni...:D

jgn marah heh!!! da.........

No comments: