who next??

::. V.I.P list .::.

Sunday, February 6, 2011

selamat..

salam all... akhirnye!!!

hehehe... akhirnye aku tlh d miliki... tp blum spenuhnye... tggu bbrape bln lg ek...

huhu... ni smua family aku pnye psl.. xtau ke cpt2 ni leh wat aku dpt skt jntung...hehehe...
mest korang xphm kan ape aku merepek ni..
actually... tanggal 5.2.2011... aku tlh menjadi tunangan org...:">
tunangan kpd tunang aku... wah gitu... tunang tau...hehehe...

n sorry la kat korang...pic lom ade nk upload... bila2 kang klo da ade aku ltk la dlm entry akan dtg ek...

aku ni da ngantuk..susun ayat pun xbtul da...
klo cikgu BM aku bc ni... mest die menyesal sbb ade ank murid mcm aku...wahahahaha... peduli ape aku...

k2..sblom aku merepek pnjg..baik aku p tdo dl...
can cin cau...

p/s: thank to all my fren yg hadir tuk majlis aku ek...:)

3 comments:

nazirulhazwan~ said...

fuyyo, tahniah2:) den ntah bile lagi ntah

lezaqasandra said...

tahniah semoga cepat2 naik pelamin hihi

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

liz: tq...hehehe... insyaallah... doakan ek...

naz: ekau bkn da kawen ko???