who next??

::. V.I.P list .::.

Monday, February 7, 2011

elergi yg melampau...

halluuuuuuuu...

salam semua... korang prnh x dpt elergi bl mkn smthing ke ape....
kwn2 aku ade gak yg elergi ni... tp xla melampau... mcm mknn laut tu biase la kan... ade yg gatal2...bengkak2... mcm abg aku dl... die mkn rendang udang... trus muka bengkak... mata mcm nk terkeluar da... pegi klinik doc ckp mcm ni...

" u beli udang rm5... u dtg jmpe i... rm50... berbaloi ke???"

hehe...lawak tol doc tu.. nk suh abg aku mkn udang rm50 la tu....lalalala...

ok..berbalik pd story asal aku... lately ni aku kerap mkn daging lembu... mula2 xpasan tp mak aku la yg pasan dl..

sekali aku mkn... tgn aku sebelah knn bengkak.. da mcm tgn ape ntah...

kali kedua mkn... tgn belah kiri plak bengkak...

kali ketiga aku mkn... semalam... kaki aku trus timbul bintik2... yg aku xdpt nk knl pasti... pg aku cek... kuar air je... ptg aku cek... die da menunjukkan kesan2 merah n lebam2... tu elergi ke wei???

mak aku kate sbnrnye aku mmg xleh mkn daging lembu... dl kck2.. aku ni dlm pemerhatian doc sbb bdn aku kerap berbintik... then pas mndi mest kene pakai lotion... lama2 da ok... cm skrg ni da strt blik...

:( x engke la cam ni..(tiru ayat hanim)

nk naik pelamin da..jgn la kulit aku wat hal... hope pulih la cpt... xpsl2 ade lak parut nnt... da kene pakai bio oil plak kan,... wah..promote lak...

k,la... nk p cri tunang sat... mn pegi ntah.. msg xbls2.... geram.....

da........

3 comments:

Raden said...

kamu kene mndi bunge bwh jambatan laa..haha

nazirulhazwan~ said...

err, boleh komplain sket tak, tak jelas la font n kaler kuning tu kat background kelabu;p

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

naz: komen anda d terima...:D
nnt owang tukar k... msh mencari idea...:D

amira: aduh...jmbatan mn lak nk cri ni...jmbatan kota kat sg klang blh ke???