who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, October 26, 2010

tak dapat dimiliki...



wooot.... wooot... hehehe... ntah pape kan.... kelmarin jenjalan kat SACC Mall dgn member aku ni.. then saje je la kan... window shopping je... ye la... ngah sengkek mmg la dpt tgk je... hehehe... biase la tu... k... bebalik pd cte... pusing pnye pusing... belek punye belek... aku terpandang la 1 handbag ni... trus jtuh hati... aku suka gila..... tp tu la... mn nk dpt beli sbb poket kering.... mmg sadis... w/pun ade discount... tp ttp aku xmampu... (xla mahal sgt... after less RM67 je... ngeee~~) so... dgn perasaan hampa tu... blik je la rmh... tp still memikirkan handbag tu... lg2 bila my dad da jnji nk belikan handbag bru ms raye hr tu... ( da nk raya haji da pun... lalalala...) blik umah konon nk pujuk my dad la... pujuk pnye pujuk... hampa... :( ttp xdpt...

semalam dekat pkl 3 lbh la... my mom cll aku... (hehehe... menggunakan teknologi gak w/pun kami ade dlm rmh yg sama... aku dlm bilik aku... n my mom dlm bilik die.. hehehe)
dgn mlsnye aku jwb cll...

aku: mmm... nape?
mak: nk beg x??
(aku trus bersemangat)
aku: nk... hehehehe... bila nk beli??
mak: cepat siap... pegi pkl 4... yg penting smpai umah nnt pkl6.30...
aku: hehehe... ok... otw siap...
mak: cepat... mndi pun blum...
(hehehe...)
aku: nk mndi la ni... hehehe...

dgn semangat yg berkobar2 tu... sepantas yg blh aku menyiapkan diri nk bwk my mom pegi beli beg kat SACC Mall tu...;)) gembira xterkata ni... smpai sana mak aku sj je mguji tahap kesabaran aku... my mom belek bende lain.. sj je xnk pegi bahagian beg dl.. aku da gelabah ni... tkut xdpt...
smpai jgk kat bahagian beg... trus menuju tmpt beg idaman tu... aku pun tnye la pd salesgirl kat ctu...

aku: kak.. beg yg mcm ni tp kaler hitam ade x??
SG: tggl ni je la dik.. yg tu da hbs...

waaaaaaaaaaa.... berkecai trus hati aku....... beg tu da habis... hampa!!!! untuk memujuk hati aku yg kecewa ni... aku belek la jgk beg yg tggl tu je... kaler grey je tggl... wat2 suka je kat beg tu... my mom kate... cntik jgk... amik je la.. last2 amik jgk la.. dr xdpt lgsg...:(


ni la begnye yg aku dpt beli... pattern sama mcm yg aku nk tp yg hitam tu lg cun.. die kilat2 ckit... pape pun ni cntik jgk..( jaga hati sndiri) maybe sbb aku sk sgt kaler hitam kot... tu yg aku rse kaler hitam lg cun.. tp xpe la.. aku pun xde beg kaler ni lg... hehehe... anyway... mak... thanks ek...:D

No comments: