who next??

::. V.I.P list .::.

Sunday, October 24, 2010

berubah kerana siapa??

aku cukup2 pelik ngan sorg mamat ni... die mntk nasihat... aku bg nasihat... tp melenting... ape bende la... srupe xyah bg nasihat... rse mcm bg nasihat kat monyet je... bengong btul...

pd yg berkenaan... aku xnk gaduh ngan ko... ko mntk aku tlg... mntk kwn2 ko bg nasihat... terima lah dgn terbuka.. mmg cre penyampaian tuk org mcm ko kene kasar... sbb ko da byk sakitkan hati kwn2 ko... dgn perangai ko yg ntah pape sblm ni...

ko nk berubah... kate nk berubah... tlg la.. jgn sbb perempuan tu ko nk berubah... berubah sbb ALLAH... sbb diri sndiri... klo ko berubah..then pompuan tu xnk terima ko jgk... xguna... mesti ko jd org yg lama blik.... so.. tukar niat ko tu... nawaitu kene btul... buatnye ko berubah... pompuan tu kawen ngan org lain... ko yg haru... leh jd kes bunuh diri plak... ko ckp kat aku...ade otak guna kan?? sekarang ni amik... ko pakai blik otak ko tu...ade akal kan??? ko bkn bdk2 lg... klo kawen pun da beranak pinak bini ko... so.. pandai2 la pk mn baik mn buruk... klo ko rase aku ckp ni kasar sgt.. do i concern??? aku anggap ko kwn... sbb tu aku nasihat... ko tu aku tgk.. kwn yg lain pun da ramai yg jauhkan diri dr ko... smua sbb ape???? sbb ko la... sbb ko byk sakitkan hati org... ade yg baik... ko tipu... ko wat mcm2 kat die... skrg... ko pk la... nk tukar niat ko... atau ko merana...

~pape pun... aku mntk maaf klo wat ko sakit hati...~

No comments: