who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, June 14, 2011

♥ my b1g d4y ♥

salam guys... 1stly, sorry sbb lama x wat entry tuk blog ni... byk gak la nk cte ni... psl ape ek... alahai... korang mest tau aku da kawen kan?? hehehehe..
ya... da jd wife to my lovely hubby...
adoi.. tetibe je xtau nk taip ape... tp pape pun... aku nk story ckit...

28.5.2011 hr bersejarah tuk aku n hubby... dgn sekali lafaz je.. aku da sah bergelar seorang isteri kepada MOHD ALJAFRI... time tu sgt happy n sgt sedih... happy sbb aku dpt seorang suami yg sgt2 aku syg... n rase berbaloi.. xsia2 ktrg couple dkt 4thun... akhirnya aku sah jd isteri die...

sedih... sedih ms mak aku bc ayat yg tok kadi bg tu.. kre mcm penyerahan tggungjawab...23thun aku hdup dgn mak abah aku..adik beradik aku.. tb2 aku jauh dr dorg...

sedih sgt... smpai skrg ni... klo igt je mak n abah.. mesti bergenang air mata ni... adoi... ni yg xleh ni... huhuhuhu...

pape pun.. jom tgk pic...




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

die n my dad... time akad nikah..

dengan sekali lafaz...

cincin pemberian die...


cincin pemberian aku...

setelah bergelar seorang isteri..

p/s: tahniah pd kengkawan aku yg kawen saing2 aku.. n sorry ek mn yg aku xdpt nk p tu.. aku da kene ikut hubby duk johor.. so.. ssh nk p tmpt korg...
tuk shahida n ema: thanks tuk korang sbb sggup ssh payah time hr bahagia aku tu.. doakan yg terbaik tuk aku ek..
tuk along, erin, tika n all fren: thanks dtg majlis aku.. n thanks sbb havoc kan sesi penggambaran kat parkland tu... sonok sgt ngan korang...
tuk mereka2 yg d sayangi: doakan non k.. much love for all of u...

tgk la pic lg smpai lebam...:D











pic2 lain akan menyusul...(",)

No comments: