who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, January 25, 2011

hari2 yg d nantikan....lama lagi...lalalalala...

salam all...

hr ni mood sgt xselesa sbb da dkt 2 mggu dmm xbaik2...
then sdg ketakutan dgn wabak dmm campak yg melanda school yg aku ngajar tu...
ramai wooo student yg cuti sbb dmm campak..tp ade gak parents yg xphm bahase... dmm cmpak mn leh dtg sekolah...smpai la btul2 kring ok...mest baik btul2 bru leh anta ank2 tu p sekolah.. kot ye pun mls nk jg ank kat rmh tu...beragak la.. cikgu2 kat sekolah tu bkn robot... klo smua cikgu d jangkiti... sape nk mengajar... igt parents nk replace ke tmpat ktrg???
sorg cikgu da kene da... igt tu... smpan ank kat rmh baik2... dl klo ade member yg kene cmpak time pmr or spm pun ade bilik khas... ni kan plak bdk2 kck ni yg mmg thp antibodi dorg blum kuat lg... da tu??? xphm2????

melalut da aku ni... aku bkn ape... majlis tggl bape hr je... (lama lg tau....lalalala...) tkut wooo... kang jd pape kang... mcm mn??? aku ni bkn kuat sgt pun... skrg ni asyk b'jg2 je... nk salam student pun tkut... pastu klo da salam.. cpt2 p basuh tgn gn dettol... tu blum lg yg kene tp ktrg xpasan..tau2 je ade bintik2 kat tgn la.. kaki la... adui mak ai... tkut wooo... hope xde pape la jd kat aku... pling2 pun biar la lps kan majlis dl... amin...

~100plus everyday~

No comments: