who next??

::. V.I.P list .::.

Saturday, September 4, 2010

sekembalinye saya!!

lama da meninggalkan dunia blog ni...mmm...pasni kene merajinkan diri tuk berceloteh dlm blog ni..hehehe...

my life is 'zero'!! xsuka... benci!!! nk wat mcm mn kan... 'something' yg jd tu bkn kehendak aku... mesti ade sbb...

dlm huru hara hidup aku tuk beberapa bln ni... aku still bersyukur sbb ade 'someone' yg dtg dlm hidup aku n bg smgt kat aku... xsangka kan... rpe2nye... die ade da lama dpn mata aku tp aku still xnmpk...

sempena nk sambut raya ni.. aku mntk maaf to all my fren.. shahida.. ema.. along.. dak2 sel2cc.. kwn2 kat fb... to all my beloved ex-student smkkk2009 (form1 & form2).. n to all my beloved fren kat sk kampong pendamar,klang (2008) n smkkk (2009).. miss u all...

~setiap manusia berubah.. mcm pantai...~

No comments: