who next??

::. V.I.P list .::.

Tuesday, April 28, 2009

pelajar sekarang

geramnye.... hari aku jg perhimpunan form2... mentang2 la aku ni xgarang dgn dorg.... sesuka hati je nk main2kan aku..... mn xhangin aku hari ni..... dgn pntnye yg x d kre ni..... mcm nk nangis da.... td aku biarkan bdk2 tu dlm dewan... aku off kipas semua... pdn muka... bru tau panas mcm mn... mcm tu gak la hati aku yg panas dgn perangai dorg ni..... xreti nk hormat org langsung......
ade sorang bdk tu ckp dgn kurang ajarnye dgn aku mcm ni..... "cikgu... xtau ke panas...cikgu jgn wat saya panas... kang saya mengamuk kang baru cikgu tau..." mcm ni ke cara bdk2 skrg berckp dgn cikgu2..... aku pun xtau la nk ajar mcm mn lg bdk2 ni..... td aku bru dpt tau yg bdk form2 akan d buang dr sekolah.... 2 org plak tu.... isy2.... bru form2... da kene buang..... yg tu bdk form1.... ponteng sekolah.... kecik2 lg da pandai..... mmg plik btul dgn dorg ni... elok2 dtg sekolah.... pastu ponteng.... saje je nk dpt markah penalti.... mongok tul......

No comments: